O Bir Ra Board

Full Version: Sayilar 25 den başlar tabusunu yikmak lazim (Kar©glanin 11 Kasım 2016 Vaazi)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

Sayilar 25 den başlar yahutta sayilar 1den başlar tabusunu yikmak lazim

(Kar©glanin 11 Kasım 2016 Vaazi)

أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم


وَمَا أَرْسَلْنَا قَبْلَكَ إِلاَّ رِجَالاً نُّوحِي إِلَيْهِمْ فَاسْأَلُواْ أَهْلَ الذِّكْرِ إِن كُنتُمْ لاَ تَعْلَمُونَ

Ve mâ erselnâ kableke illâ ricâlen nûhî ileyhim fes’elû ehlez zikri in kuntum lâ ta’lemûn

Sadakallahul Aziym ENBİYÂ Suresi 7. ayet

Meali :

Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

sanmaki rasül den baskalarin vahyedip göndermedik, halbuki nuh gbi nice adamalarida gönderdik, ve onlari bilmiyorsaniz zikir ehline sorun onlar bilirler onlari, yahutda onlar peygamber degillerdi amma, zikir ehli kimslerdi.

Sadakallahul Aziym ENBİYÂ Suresi 7. ayet

---oOo---

Peygamber Efendimiz Sallallâhü Aleyhi ve Sellem Buyurdular

“Ehl-i Beytim Nuh’un gemisi gibidir; ona binen kurtulur, uzak duran boğulup helâk olur.”

( Hadis-i Şerif , Hâkim, Müstedrek, III, 151; Ahmed, Müsned, III, 157; Tabarânî, el-Kebîr, No:2636-2638 )

"Allâhumme salli alâ Muhammedin ve alâ âli Muhammed. Kemâ salleyte alâ ibrâhîme ve alâ âli ibrâhîme inneke hamîdun mecîd"
"Allâhumme bârik alâ Muhammedin ve alâ âli Muhammed. Kemâ bârakte alâ ibrahîme ve alâ âli ibrâhîme inneke hamîdun mecîd"
" Allahümme Salli ala Ebul Kasım." Muhammedin bir lakabida oglu Kasım sebebi ile Kasımin babasi diye anilir. ve hani bazi dügmeler vardir bir yerden basarsin diger dügme yukari cikar, diger dügmeye basarsin diger dügme üste cikar, isde muhammedin oglunun zamani o zaman degilmişki, Allah ordan muhammedden dogdurup yere batirmiş, ve ondan seneler yillar sonra, 1881 de 10 Kasimda Mustafa Kemal Atatürk olarak dogdurmuş, bugün kasimin babasi atatürk, Türklerin babasi diye kim aniliyor, Mustafa kemal, yani işde kasim ayi ve yay burclu mustafa Kemal, yani horuz horuz, ve sari sacli ve o muhammedin dedigi "bir tek siyah kili olmayan beyaz horuzun oldugu yere şeytan giremez." yani sari insan vardir, insanlar ak sacli dogmaz o zaman gercek sari sacli olanlarin, ciblliyatinin tüyleri aslinda beyaz olanlar demek olur, ve eger kumral degilse, icinde kara sac yoksa, sari sac ise, o zaman Atatürk gibi beyaz horuz ve Kasimin babasi demek, ve 10 kasim erkenci horuz yani 10 ve, 1 in 10 kati .20= 1in 20 kati demek yani, isanin hz isanin bir sonraki hali yani birin kati, ve ondan sonra gercek mehdi var, yani haritalarda ölcek diye birşey vardir ve gercekde dünyada 10 km olan bir ölcüyü 1cm olrak ele alir, ve buna bir ölcek ismi verir, ve gercekdeki her 10 km cizilirken, haritada bir cm ile gösterilir, ve öyle olunca yani Atatürk 10 kasim veya, pirede on olursa mesala 0,00001 milim cük gibi yine, eger bilmem bagada ve dodge kamyonda olursa 20li gibi, kamyoncu eşekde olursa, ve horuzda olursa sen düşün kac cm olur. bagacida greydercide olursa 10 olursa= 100 cm gibi falan filan işde. ebul kasim, atatürkünde babasi muhamed ,ve mustafalar, muhammed musfadan kuralimiz yine gecerli ve öyle olunca düşünün güneş patlamiş, ve dünya diye bir parca oluşmuş, oda patlamiş, ve parcasi ay diye bir parca, ve ay dünyanin parcasi, her nekadar, dünyanin gercek parcalari, icindeki daglar taşlar olsada, yine ay da kamerde onun parcasi, yani demek istiyoruzki, mesela muhammedin takkesi, aynen kamer gibi, ona bagli olmayan, amma muhamedin olan bir parca, cünkü muhammedin takkesi, ve peki muhammedin böyle kücük cüklü parcasi varda, büyük cüklü yokmu diyeceksiniz, evet var, vahdeti vücut olarak muhamedi düşün, ve allta Atatürk resimi var ve insanlar birleşerek Atatürk resimi yapmişlar, ve muhamed böyle o resimdeki bütün bir beden amma, bizler, onun ümmeti olanlar, uzayda üc boyutlu olarak onun bedenini oluşturuyoruz, amma onun bedeni dişinda, takkesi cübbeside var degilmi, öyle olunca, alin size kalin ve kisa cük, takkesi ve kafasi, hani amerika gök delenlerinin o kalin direklerini biribirine baglayan kalin vida, ve vida evi vardir ya, o direge gömersin vidayi, aynen muhamed ve takesi, kalin vida, ya rahman, rahim, giren girilen, yine cük am, ve yine peki muhammedin daha uzun rahmanli parcasi yokmudur, şalvari ve bacagi var, bütün olarak düşün, vahdet düşün, ve bacaklari ve şalvari, giren ve girilen, yani rahman ve rahim tabiati, ve öyle olunca, onun zamaninda her ne kadar baga ( greyder gibi şeyler) yok isede, bagada öyle bir piston vardirki, bacak kadar, yani işde ondan binler sene sonra baga icad olur, ve onun parcasi olan müslüman bir bagacida vardir, yaragi ile iş gören bir adam, bagaci (greyderci gibi) yine bir yengec, yine kolu ile iş gören yani kol kadar yarakla iş gören adamalar vardir yani, gibi veya cübbesi var tüm vücut boyu kadar, yine corabi var dar ve SIKI bir am ferc rahim yani

Yolculugumuza başliyoruz :

Sayilar 25 den başlar tabusunu yikmak lazim
Atatürk ün mayolu resimini gördüm, beyaz tv de nihat dogan bir yandan Atatürk ü seviyomu övmeyemi calisiyordu, tam o sirada ordaki programinda görüntüye, Ata nin mayolu hali geldi, amma gercek, amma bu (:::) melik gökcek götleginin montaj filmi, yani atatürkü rencide etmek için, bu ipnelerin, millete övüyor gibi görünüp, yermek için, yani o görüntü gelince, o nihat gözlerini kacirdi, neden bilmiyon amma bende kacirdm haya ettim ona bakmakdan, amma mesele o degil, bir kere tam bakdim, önü dümdüz gibi, yani cüksüz gibi, yay burcu horuz, horozun cükü daşşagi ne olaki, bizler erkek oldugumuz için, Atamiz dedigin adamin önünde Baltazer olsun istiyoruz, o olmayinca gururumuz inciniyor ve o yüzden, Afondaki kurtuluş aniti olan, o Atan in düşmani ayaklari ile ezdigi ciplak heykelini şöyle daşşakli dana olarak yapmişiz ,ve bu Atatürkün bu mayolu halini görünce, densizlere, densiz densiz konuşmak düşüyor.

Halbuki sayilar 25 den başlamaz, yani tabanca sadece 25 degildir ve yine Rahman demek 25 den başlamaz, halbuki yaratiliş, at ile başlamaz yaratilişin başi insan ile başlar, ve sayilarin başlangici her ne kadar 1 deselerde, 1 degildir ve öyleki

1 dende kücük sayilar var, mesela

0,000000000000000000000000000000000000000000000000045 buda bir sayi ve yine bu

sayinin bir frekansi var, gerektigi yerde, bu sayinin birde kehr werti, veya, bu sayi

arti ve rahman ise, onun birde kutubu olan eksi tarafi, ayni sayinin eksi si var yani

bu rahmanin hacminde bir vida düşün, o rahman ise, onun vidalancagi somunda, ayni bu rakamin kehrwerti olan, eksisi demek olur, yani rahman rahim, erkek dişi, öyle olunca erkek demek sadece 25 li tabanca olunca olmaz, somuna göre vida, vidasina göre somun
yaratmiş rabbim, sen hic sayilarin sonu kacdir duydunmu, biliyonmu eger bilmiyorsan, bu sayi kadar kücük bir sayida olabilir, ve cok büyük bir sayida olabilir, ve Allah buna sinir koymadiysa, o nun, rahman olan vida olani, yine rahmandir erkekdir, oda kendi vidasinin
erkegidir degilmi, ve erkeklik deyince, hemen at akla geliyor, ve 25 li barabelli, lan ah mak 13 lüde tabanca, 12 lide, hatta 1 li isa da da tabanca var, onunkide tabanca ah mak. düşün, bir tel zimbayi, kagidi tikiyor, deliyor zimba gibi ya rak derler ya işde , daha ne? delip
giriyormu, giriyor, o zaman rahmanmi rahman, sanane Atatürk ün tabancasindan man yak sapik.
Hz osman gibi ol ve o nun orasina bakmakdan haya et yeter. sanane ulen dümbük

ve bugün muhamnmed sag olsa veya bir peygmber hayatta olsa, bugünün zenginligindeki insanlar ona bir cep telefonu hediye etmek isteseler ve telefonun parcalari gümüşden olsun diyenler ocakdir, digerleri hayir altindan olsun diyeceklerdir. cünkü en büyük
insan o olcak bu zamanda, ve sonra ona yapsalar bir telefon hediye etsek ve o montunun ic cebine koyunca onu koynunda taşiyor olcak, yani onun parcasi gibi olcak, iyi güzel, muhammedin parcasi olanm telfon dünyai ona gösteremn duyuran telefon mesela öyle olunca, o parcasi olan telefonda binler parcadan olcuşcak degilmi, ve öyle olunca onun ic kadraninda lazim olan bir parcayi bir parcaya tutturcak bir vida olsa, ve o vidanin bir de vidalandigi vida evi veya somunu olsa, ve bu vida telefon kücüldükce kücük olmak zorunda, ve öyle olunca muhammede dünyayi göstercek bir parcanin parcasinin, rahman olani erkek olani o vidasi mesala

0.0002milim olsa, o zaman bu vida rahman vida, evide somunda rahim, ve muhammedin bir parcasida 0.0002milim olmazmi o zaman.
ve vahdeti vücut olarak düşününce, o parcanin onun, insan versiyonu veya insanlara tesadüf etmişide o parca, onun hayvan halini düşünün, ve onun zeker uzunlugu işde o milim demek olur, ve fakat, yine ölcek ile orantili olarak kücülür büyür bu, bu da
muhammedin bir parcasi degilmi, nerde kaldi muhammed mustafalarin mustafasi, mustafa

kemalin tabancasinin büyüklügü , onun parcasi olmak şerefine erişmişmi? erişmiş, daha ne dümbük, sanane onun zekerinin büyüklügünden, amma işde burda, bir erkek demek, dal (Zeker) demek gafini yikmak lazim azizim, insanlar böyle bir tabuya kapilmiş
kücük cüklüler ekekden sayilmaz olmuş, lan cep telefonuna baga vidasi takarsan kulle
gibi götünemi sokcan artik o telefonu, nasil taşiyacan dümbük, herkes yerinde cok güzel, ve Allah her fitrata ayri bir güzelik, ve hasip olan Allah, o nada bir ebced ve hesap tayin etmiş, sana bana kalmişmi onun hesabini yapmak, hasip olan Allah zaten hesabini yapmiş onun.
ve meni o kadar kücükki mikroskopla görülüyor

onun icine bütün muhammed, hatta hz ibrahim, hatta bütün adem soyunu gizleyen rabbe, ben hamd ederim, ya sen Atatürkde dal

(Zeker) arayan ahmak, sen kime hamd ediyon.
her kücük, kücük degil, heer at yarakli da alim ve insan degil, eş şek eş şek haşari eş şek işde.

-------

gecen haftaki vaazin sesli olaninda bahsettigimiz cizgi filmin ismini bilmedigimizden degil, başka sebebden söylemedik, amma bu hafta söylüyon, cünkü kanal sekizdeki üc adamda bu meseleye el atip, dalga gecmeye kalkdilar, evet ben daha cocuk ruhluyun, biraz cizgi filimde seyrederin, hala büyüsemde, begendigim cizgi filimlere bayilirin bakarin, ve ben forum yapmadan önce, forumlari olanlar vardi, onlardan biri olan ve bilgisizler forumu vardi, orada birisi yazmiş "büyüdüm ama, hala paşa cayi iciyon arkadaşlar." demiş birisi, bizde diyoruz, büyüdüm amma, haala cizgi film seyrederin ben azizim, sen dalga gec gec dan gil zevk meselesi bu.

-------------------

nihat hoca kader bahsi hakkinda soru soran bir cocuga diyorki:
Allah senin o soruyu soracgini bildigi için sen sordun, yoksa Allah bu soruyu sorcak diye sana kader yazipda, sen onu ondan dolayi sormadin diyor.

öylemi bunu şu misal ile aciklayalim
mesela ben kaşik icad ettimki, elimle avucumla aş ve yemek yemeyende kaşikla hijyenik ve kolay yiyen diye. amma, nihat hocada diyorki, sen diyor kaşigi, kolay yemek yemek için icad
etmedin, cünkü yemek diyor, kaşikla yenmek istedi de, sen ondan kaşik icad ettin diyor, böyle bişey olabilirmi.
Allah yazar kaderi, öyle olur, yoksa kaderi insan kendi yazmaz dangil .

-------------------------

Allah ne diyor sen bilmiyonmu kardesim yeryüzü mescidir diyor, kabe kalpdir, zamanin sahibinin kalbi gibi, millet ümmet ona yönelirse, o zaman kabe kabe olur, yoksa ona

yönelmezse o kabe degildir. bugün binlercesi bir rihannaya bile yöneliyor, onlarin kabeside o olur ,aaa benim cahil kardeşim, kabe nedir kara granitten
yapilmiş bir kac taşdan olma bir bina, sen canli ve Allah diyen adami terkedipde, o taşa topraga tapiyorsan, var git tapin o zaman, nereye dönerseniz, rabbinin vechi ordadir diyor, bu vecih ne olaki, vech yüz dmek kimin yüzü ahmet mehmet sultan belkis fatma kim olaki aaaa cahil müslüman, senin kaben ne, sen bir bak, kabemi mescidi aksami yoksa, allahmi neye dogru namaz kiliyon bir bak, mescidi aksanin devri geceli 1400 küsür sene oldu,
rabbim muhammedin vechini ondan cevirdi, "dön bu yanna" dedi, dön dedigi yer nere kabenin tam tersi, yani dünya yuvarlak buyanna döndün arkana dönünce mescidi
aksa olmaz, cünkü yuvarlak olunca dünya ardina dönünce, senin yönün, top gibi yuvarlak arka tarafindan dolanmiş olursun sadece anladinmi, yine kabeye dönmüş
olursun, ve o cift mescitli yerde bu mescidi aksa ile cakişmiş olabilir, amma gaye "ne yana dönersen dön, ora da rabbin var" sen namaza kabeye dogru degil Allaha
dogru dönde kil, kabe taş, Allah ise hay ve diri ve rab olandir.

-------------------------

mustafa hoca diyorki, ben buhariyi altini cize cize okudum diyor, bazilari ilimsiz konuşuyor diyor, tamam vardir öyleleri amma, o bazilarina bizide katiyorsan,

muhammed buhari okumadi, muhammed FIKIH okumadi amma, muhammed buhariyi yazdi, muhammed FIKIH okumadi amma, muhammed islam fikhini yazdi, herkes buhari
okumak zorunda degil, bazisi ilmi direk alir, bazisi vesilelerden alir, ay ve güneş olmak misali, ay güneşden aldiklarini yansitan, oysa güneş zaten kendisi kaynak, onun kaynaga ihtiyaci yok be azizim mustafa hoca.

-----------------------

li ilafideki o ilafihim hatunun evini kasdediyor, yani nuhun gemi yapmak için tavugunu aldığı kadinin evi, yani en güvenli ev kabe, ve egeer ilafihim evinden
tufandan emin olarak cikdiysa, o zaman onun evi, nuh zamaninda taaki kabenin yaninda, veya da hatta kabenin oldugu yerde olabilirki, mescidi haram korunmuş alan, tampon bölgesi dünyanin, tampon bölgesi orada olunca, ev ve o tufandan emin olarak uyandi, yani ilafihim hatun, tavuk cibillyatli kadin veya yumurtada hüttesi evi yani.

----------------------

Biz bazen zikirde tembellik edebiliriz, uhrevi ve bazi manevi sebebler bize engel olur, cünkü sürüde topal koyunlar vardir, sürünün bazen onlari beklemesi lazim gelir, yoksa sürü veediri giderse, o topal kör koyunlar arkada kalir, ve kurtlara yem olur ve helak olur, öyle olunca ben cekmiyon diye sende cekmeyecen diye birşey yok, mesela ben istanbuldan ankaraya ucakla giden birisiyim, ucak bazen rotar yaparsa, sen ise istanbuldan ankaraya mesala trenle gidiyor olabilirsin. ucak rotar yapinca trende rotar yapmaz azizim. yine trende rotar yapdiysa, mesala otobüsle
gidenler zikiri cekicek kardeşim. yani otobüs rotar yapmaz yahut taksi, yahutta ankara balgattan kizılaya yürüyen gibi, ankaradan ankaraya giden yani sadece 1.sinif veya, intisab zikiri ceken, en basit zikiri cekenlerde var, onlarda bu kadar basit zikiri cekemezse, balgattan ankaraya yürüyemezse, ben daha ne diyen, bu kadar ahmakliga kardeşim. ben bekliyorsam, veya bekletiliyorsam bilki sürüde tökezliyin veya tökezleten birileri var demek olur, yani onlari beklemek icabet ediyor.
Hani muhammed sürüsü gidiyordu, hz ayşenin çişi yada haceti geldi, sürü durmadi, ve yürüdü, sonra ayşe geride kaldi cişini hacetini yapti, devam etdi, bu sefer de iftira etdiler ve
dediler :" ayşe zina etdi" , işde orda sürü duruverseydi bu olmazdi azizim, muhammed başinda dururdu cişini yaptirirdi, ve yola devam ederdi, ve bu iftira da olmazdi,

ama işde orda, sürüyü durdurmadigi için başina bela buldu, ve bize dur geldiyse, biz o sürünün başi oldugumuz için durariz, amma sürünün reisi muhamed diyebilirdiki :" ben
ayşeyle kalan, siz gidekoyun, ben size yetişirin" deseydi, onlarda yavaş yavaş giderlerdi, sonra o onlara yetişirdi, olmazsa az ilerde onlarda dururdu beklerlerdi zaten

mesele budur vesselam.

--------------------


SAYIYA RiAYET HUSUSUNDA


Anlatilirki muhammed namazda rukudan kalkinca semiallahu limen hamideh der , ordan bedevinin biri coşar başlar dua etmeye rabbene ....... ve uzunca dua eder namazin sonunda selam verince, kimdi o der muhammed, ve o na kizmadi ve tasdik etti derler,

peki öylemidir bu hadis?

Namazda adab ve erkan diye birşey vardir, rükunlari ardi ardina yapmak diye bir kural vardir, yani seri birşekilde sekteye ugratmadan yapmak lazimdir. ve öyle olunca, sen eger rukudan sonra secdeye gitmeyipde, iki saat dua edersen ne olur, git birde yemek ye, su icde gel o zaman, oldumu bu bazi mezhebler bunu esas almiş, nasil mezheb imamiymişki bu adam, böyle bir hüküme karar vermiş, ve bu adama uyan ve onun duasina iştirak eden herkesin namazi bozuldu, namazdan cikmiş oldualar, cünkü muhammed rukunun ardina secde etmek zorunda, ve rukuya gitdi ve ve semiallah dedi kalkdi sonra Allahuekber dedi secdeye.., bu adam haala ayakda, haaala ayakda dua ediyon diye secdeye varmadi, ne oldu ,namazdan düşmüş oldu. ve öyle olunca, bu adamin ardina takilan adamlarinda namazi bozuldu, ve muhammed bazi meseleleri aciklarken "ben nasil yapiyorsam, bana bakin, ve ben gibi yapin." dedi mesala adam kek yapmasini bulmuş, ve sen önce, kek yapmasini ögreneceksen, ayni onun koydugu kadar un, onun koydugu kadar şeker, yumurta koyacan, önce bir usulu ögrencen, eger daha usulu ögrenmeden kalkip icine birazda fistik katan, bilmem cilek katan olmaz, yani hukukda okurken, mezun olmadan kendini avukat hakim sanip, davaya bakmak hakkin yok, büro acmak gibi bir yetkin yok. Barolar birligi diye bir bilrik var, avukatlar birligi, o sana müsade edince ve, bir baroya baglaninca büro acabilirsin, yok öyle hemen büro acmak. hani sahte dişciler vardir, adam dişcinin yaninda cirakdir, onu ver bunu ver derken, doktora baka baka yetenekli olunca ögrenir, ve köylere dişcilige gitmeye başlar, halbuku diş hekimi degil, denizli calda cokdur böyleleri, yani elinden bir kaza ciksa, sorumlu kendinsin, cünkü adam mütehassis degil, öyle olunca biz zikirimizde ve yaptiklarimizda nasil yapiyorsak, bize bakip, öyle yapin, kafanizdan uydurmayin, biz duayi bina ettik, önce bir ögrettigimizi cek ve sende ahlak olsun, ondan sonra tarikimizden mezun olunca, sende icine cilek kat üzüm kat kendi formülünü yap, amma kek tarifi bize ait tarif ise , aslini bozma, yoksa kekden başka bir şeyde sen icad et, bizim kekimizide bozma bari degilmi. yani bu yüzden bir tane M.A. diye bir hoca var adam, diyor şunlarida okursan iyi olur diyor, ve hatta belkide kendisi okurken onlarida okuyor, ve onun ardindan giden, onun inandirdiklarinin hepsi, o rukudan sonra, uzun uzun dua eden amca gibi, namazdan cikmiş oldu. yani tarikattan düşmüş oldu, ve namazdan cikmiş oldu, ve bütün sürüyüde tökezletti, o muydu bu muydu demeye başladi herkes, ey M.A hoca biz nasil tarif ettiysek, öyle yapicaksin, kendin bişey katmaycan, ve ilk motoru ford bulunca, adam daha ikinci sene birde 4 motorlu ucak icad etmedi, seneler sonra ucak icad oldu, yani öyle pire gibi boyundan fazla ziplama amca, dur otur oturdugun yerde, amma pireyede ziplama dersen olmazki, insanlik adim adim ilerledi, bir insan bir adim boyu ilerler, koşsa bile adim adim ilerler, yok öyle pire gibi kendi boyunun yüz kati ziplamak, işde bazi pire cibilliyatlilar girince, böyle hemen ziplayivermek ister, ve böyleri bazen okulda iki sinif sinif gecerler, ona bakan herkesde yanilir, onun zipladigi kadar karincayi nasil ziplatcaz, yahut bit var, bit pirenin ziplayamayanidir. hani bayram namazinda, bilmeyen, bilen birinin yanina dururki, ne zaman tekbir alcak, bakanda bende yanilmayan diye, amma eger o bakdigi adam zaten ahmaksa bilmiyorsa, bütün sürü onun yanindakilerde yanilir, yanliş adim atar. yine trampet takiminda bir adam veya bir sira yanliş adim attimiydi, onun ardindakilerde yanliş atmaya başlar, bütün sürünün düzeni bozulur, M.A. amca kizmadim amma, bu birdir ikidir olmadi, artik yeter, herkesi tökezletiyon, sana nasil tarif ettiysek, öyle oku, bundan sonra ne bir eksik, nede bir fazla tamammi, mezun oldukdan sonra, kendi dükkanini acar tarikatmi cizcen, sonra cizersin yahut bizi birak, yada kendi tarikini kur kendi zikirini bul onu oku azizim.

------------------

Avusturyada işci oldum, sonra evlendim cocugum oldu cocuk 3 aylik falan, arabam var honda accord marka arabam var, ve taş ocaginda calişiyon burasi soguk bölge oldugu için
kiş geldimi taş dondugu için iyi kesmiyor, o yüzden sezon işcisiyiz, ve sezon sona erdi, taş ocagi kapandi, artik 12. aydayiz, ve taa martta falan yeniden acilcak. ocak ve Annem dedi: ablanlar izine gitcek bizde gidelim, dosta düşmana görünelim gelelim dedi, halbuki vakit kiş cocuk daha 3 aylik kücük, yolculugun, uzun yolun sirasimi!
taa rahmetli babamdan kalma bir ahbabimiz var, onlarda ogluyla izin yapacak, nissan yeni diesel araba aldilar, onlarda izine gitcek, ben ilk defa izin yapacan, yol yolak bilmiyon, ve dedim Adem amca, bende size takilan, sizinle giden izine, ardiniza takilan dedim, amca eski işcilerden, bir kac defa izin yapmiş adam, o siralar yollar kapali yugoslavyada savaşmi vardi allahu alem, yol romanydan gidiyor, izine gidenler romanyadan gidiyor, ve zaman geldi o Adem amcalarla yola cikdik, ve ben buranin orman bölgesinde duruyon, burda ormanlarin cogu privat, yani özel, adamin ormani, devletin degil bazilari yani, ve adam ormanin SIK olan yerlerini seyreltiyor, ve camlari kesiyorlar ve kalin yerlerini hizarlara satiyor, ve o ucundan belli bir kalinlik deresecesine kadar olan yeri kesilioyor ucu, oralarini hizarlar almiyor, oralarinida biz gibi odun yakanlara veriyor, ormanda onlari bir araya topluyon pürcüneklerini yeleyon, ve evine getirip, onlarida benzinli odun motoruyla, ben 20-25 santim uzunlukda kesip yariyon, kişin yakiyon. ve o zaman daha kaloriferim yok ,
yeniyim, hemen birde ev aldim, borca girdim ve odun yakiyon, ve odun yelemek için bir takimda nacak takimi, yani palta takimi aldim paltalar, nacaklar 3 boy, biri büyük, biri ortanca, ve biride kücük, ve yola cikicaz, romanyadan gidecegiz, burada cingenler var, cocuklugumuzda cingenlerden korkardik, niye? cünkü cocuklari calip kolunu bacagini kesip dilendirip para kazanirmiş bunlar. yani acima yok, cingen cingen vahşi, bir nevi kendi ekmegi için başkasinin canini yakan cins, ve dedim şu kücük nacagi yanima alan, ne olur ne olmaz, ve aldim, arbamda şoför koltugunun
altina koydum, ve bavullari yükledik cikdik yola, macardan gecip romanyaya vardik, bir kuyruk, bir kuyruk, taa gümrükden şehirin dişina taşmiş, tirlar taksiler var ve
vardigimizda saat akşam 7 gibiydi, ve gümrük memurlari megerse mesailiymiş akşam mesaisi bitince kimse yok, bunlar bir nevi dogu blogu ülkesi, kominizm rejimi herhalde, ve akşam oldu bekliyoz, bir adim bile ilerlemiyor sira, cünkü gümrük memurlari cekip gitmiş, sabah olcakda yeniden gümrügü acicaklar. ve ben uyumak istiyon, bir yandanda korkuyon, iki tane kadin bir cocuk yanimda bena emanet ben, 22 yaaşinda delikanliyim toy delikanli, cüssemde, ciliz bişey civi gibi birşeyin, ve hafif uyukluyon, uyaniyon, ve hanimla annem uyudular bir ara. ve o Afyonlu Adem amcanin oglu şofför koltuguna gecdi, onlar önde ben arkadayin ve bir ara cingenin biri gelmiş ve bu Bülentin arabanin camini tiklatmiş, ve demiş bilmem ikiyüz lira verirseniz sizi bu siranin en önüne gecirin demiş, hani burdaki lira para demek , bizde mark var mark vercegiz, yan sizi bu siranin en önüne gecirin demiş hani para elli yüz veya ikiyüz
ücyüz neyse tam hatirlamiyon amma, o önemli degil zaten, ve oda kalkdi geldi benim cami tiklatti, acdim cami, dedi böyle böyle gecelimmi öne abey dedi, bu kuyruk beklemekle bitmez dedi . bir düşündüm iyi fikir dedim, iyi dedim, amma dedim bu kadar insan razi gelcekmi dedim, meger se önde iki tane adami varmiş bunlarin bunlar oraya sokmuş onlari, ve sirada onlari ileri geri kaydirip bizi oraya sokucak, millet zaten uyumuş gecenin bir yarisi dedik. gece 12 falan saat, iyi dedim verelim gecelim, ve dedik biz parayi oraya gecince veririz amma tamam dedi, ve biz siradan cikdik, ardimizdakiler de sirada ilerlediler, bizim yeri doldurdular, ve biz öne kadare gitdik, ve orda gelen ile gideni ayiran duvarin tam başina vardik, ordaki adamlar, bizim öne göctigimizi görünce, bagirdi cigirdilar, uyanikklar varmiş, ve bize dediler siranin en sonuna gideceksiniz, sokmayiz sizi buraya, allahim yarabbim aldik mi başimiza belayi, pirince giderken evdeki bulgurdanda olduk mu, bizden arkada saat 19 dan sonra kuyrugu giren onlar ca araba tir daha var kuyrugun sonu buluncak gibi degil, ve sonunda adama dedik sen bizi siradan cikardin, bizi sen yeniden siraya koyacan, ve o adamini cekdi ordaki ve bizi öne sokdu. amma parayi öyle verdik megerse bir cete daha varmiş onlarda bunun sokdugu bu adamdan ikinci defa para sizdiranlar, adamlari korkutup para sizdiran cete, az sonra o cetenin adami geldi siz dedi haksiz yere buraya girdiniz, cikcan burdan yada banada para verceniz, yoksa sizi gümrük memuruna şikyet ederin ve sizi siranin sonuna attiririn dedi, hadi bakalim küllü bela defol falan diyon anlamiyor, bu sefer benim araba önde, bülentin araba arkada, ve bu ah mak birdaha geldi
beni korkutcak ve cikardi elinde kocaman bir bicak var tekerini solduranmi diyor, ciksam kavga etsem bok yoluna gitcez bunlar cingen lan cingen diyonya kendi menfaeatleri için cocuk kesen insanlar bunlar, dakar bicagi, bok yoluna gideersin, bok yoluna gitmezsen, eger ben cikarsam paltayi bunun boynunu kessem, al belayi romanya damlarina dikarlar, cikabilirsen cik gari, birde coluk cocuk ortada kalcak yani, ondan sonra. ve bela geldi omzuma yapişdi, ve iki kadin bir cocuk bana emanet tirsdim, ordan adem amca bagirsaniza niye buna firsat veriyonuz dedi, arabanin tavan cami var, orayi acdim paltayi gösteriyon, amma keserin diyon, üst taraf sakal alt taraf biyik, nereye tükürcen ve annem bir iki bagirdi cigirdi, ve sonra bakdi bizden para falan koparamayacak cekdi gitti, bir daha gelip gitdi. sonra sabah oldu, ve gümrükden gecdik kurtulduk, ve biriyle yola cikmak mi, bir daha tövbe, yani mesela şudur azizim işde bu bülent pire cibilliyatinda pire dedigin öyle pire kadar kücük olmaz ,iri pirelerde vardir, cins cinsi ceker demişler, aradi bunu (Bülenti buldu bu cingene) buldu bu asalak aslagi buldu, yani işde böyle asalaklik, beleşe konar , siramaiz degil hakkimiz degil asalalklik yaptirdi bizede, kimin arkadaşisin dikkat etcen cinsi cinsi gercekden cekiyor azizim, bizide pire etcek, biz pire degiliz ama, işde bu Zikirde M.A amcaya uyan adamlarin uzun atlama yapmaya kalkmasi gibi, bizde bu bülente uyduk ve uzun atlama yaptik, başimiz belaya girdi, nerdeyse ya ölcez yada öldürcez hapislik olcaz, orda can bogaza
gelse bende paltayi cekicen vurcan, niye aldim yanima sanirsin, allah bildirdide aldik. zorda kalirsam artik ne olursa olsun bende vurcan paltayi, kesecen birini, herkesin sabir dercesi farklidir, sabir testisi taşmaya görsün, ama sonu ne olurdu siz düşünüp hesap edin.

UZUN SICRAMA YAPAR BU ASALAKLAR VE SENDE ONA UYARSAN BÖYLE BAŞIN BELAYA GiRER .

---------------

yine bizim köylü köyde topalahmetin mustafanin eski karisindan oglu varmiş mehmet aksunun dedesi bu bir suc işlemiş bir sebebden sinop hapisanesine düşmüş, sinop hapiseneside

öyle bir yermişki denizin icinde ortasinda bir yermiş, o burunun ucunda bir ADACIK GIBI BIR

yermiş ve onu oray atmişlar, bir arkadaşi ile bunlar kacmayi planlamişlar ve yolunu bulup cikmişlar kacacaklar arkadaşi yüzme biliyormuş, ben yüzer gecerin demiş, bizim köyde deniz yok ki cay var, am cayda yüzenle, deniz derin deniz bir olurmu , hemde karadeniz bu deli dalgalar,o yüzerin deyince bu mehmet aksunun dedeside, bende yüzerin demiş, bizim bülentin sözüne romanin sözüne inanip atladigimiz gibi atlamiş karadenize, atlayiş o atlayiş bogulup ölmüş banlikalara yem olmuş, yani bu pireler, uzun atlamaci, onlar atlar metler gecer, sen bende ona uyan derde ardina taklirsan işde böyle bogulursun azizim o yüzden

biz diyemeyiz pireler ardimizdan gelmesin, biz nuhun gemisi gibiyiz, bizim gemimize inekde gircek, bogada, hatta bir pranha baligi bile ardimizden geliyor olabilir, amma işde ey pire cibilliyatlilar, size bakan hekesi yaniltip bizim verdigmizden fazla zikir cekiyorsaniz, öyle bak sende böyle cek diye başklarini yaniltmayin, hani 80 ler filimindeki baba gibi "icad cikarymayin lan
icad cikarmayin dangiller" sen uzun atlama yapiyorsun diye, inek nasil uzun ziplama atlama yapacak, karinca nasil ziplayacak, o yüzden senin gibi yetişmiş elamani ben nerden bulcan bir daha memoli amca, teşekkür iltifat edip zikirmizi cekdigin için teşekkürler amma, sen diyorsunki bu hizbul kasirda, necini duasinida okuyalim, olmaz usta, birnci sinif
ögrenciye dört sayfa ödev verilmez, ona bir pragraf ödev vercen, dört sayfa verirsen, o akşama kadar ödev yapmasi lazim,ve daha birinci sinifta okuldan bezer, bizim sofimuzda zikirden bezer, o yüzden sana serbest uzun atlama, cünkü sen o ayetleri ezbere bildigin için, belki bir saatte okursun, yarim saatte okursun, amma herkes sen gibi onuncu sinifdan giremez bu yola, yarişa birinci kulvardan girenelerde var, memoli amca, onlarada aci, merhamet, sen kendin cek amma, deme başkasina sizde böyle cekin ve sinop denizinde sofilerimi bogma memoli amca

daha nefsine ermediysen, ve adamin nefsi cibilliyati mesala eşekse, adama sen eşeksin dersen adam ne kadar kizar degilmi, işde nefse ermek böyle zor bir gecitdir, ve biz sana piresin deyince agir geldiyse üzgünüm amma öyleysen, alametler onu gösteriyorsa, mürşid dedigin mürşid, gercek mürşid ise, pireyide deveyide egitir usta kusura bakma aci
ama gercek budur vesselam.

----
Muhammedin bir sünnetide, isa sünneti olan, igne iplik taşimak, isa fakir oldugu için, cübbesinin elbisesinin yirtilan yerlerini yamamak için hep yaninda igne iplik taşirmiş,
ve muhammed de ayni sünneti almiş ve oda taşirmiş ve yanindan eksik etmezmiş ve ve dedik başta muhammedin bir parcasida bu igne iplik olur, ve öyle olunca igne hem erkek hem dişi, deligi var deliginden iplik geciyor dişi oluyor, sonra iplik le kumaş örülmüş, dönüyor o iplikle birlikte kumaşi deliyor ve bu seferde erkek oluyor, ve yani cemil ipekci gibi iki cinsiyetliler, sakin ha bunlarda niye böyle diye kinamayin ve muhammedin parcasimi? evet müslüman bir ülkede dogdu, müslümanin diyor, hatta sofiyin diyor, birde tasavvufa merakli, muhammedin ümmeti ve parcasi degilde ne, taşidigi igne iplikden bir parcda bu işde, muhammed dediki böylelerini eve almayin amma bilmezmiki bunlar taşidigi igne ile iplik, acaba niye bilemedi bunu diye sorasim var, ve erkek olup kadin tarafi agirsa iplik gibi falan yani örülüp kumaş olcak dişi olcak amma, isterse erkekde olur ignennin deliginden girer, amma kadinda erkek lik fazlaysa bu sefer igne yani iplige deldirsede kumaşi delip delip cikiyor demekdir
sakin ha sakin kinamayin böylelerinide, bilesinizki isada muahammedde yanindan eksik etmezmiş, amma onlarin böyle cemil ipekci halini degilde, igne iplik halini taşirmiş yaninda
ve Allah abesle iştigal etmez bunu bilesin ey insanoglu

--oOo---

أَللَّهُمَّ أَرِنَا الْحَقَّ حَقاً وَ ارْزُقْنَا اتِّبَاعَهْ وَ أَرِنَا الْبَاطِلَ بَاطِلاً وَ ارْزُقْنَا اجْتِنَابَهْ


''Allahım! Bizlere, hakkı Hak gösterip ona tabi olmayı, bâtılı da Bâtıl gösterip ondan yüz çevirmeyi nasib eyle..! ''

وَآخِرُ دَعْوَاهُمْ أَنِ الْحَمْدُ لِلّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ

Ve âhıru da'vâhum enil hamdulillâhi rabbil âlemîne,
Amiyn.
Elfatiha maassalavat.

سُبْحاَنَكَ اللَّهُمَّ وَبِحَمْدِكَ، أَشْهَدُ أَنْ لاَ إِلهَ إِلاَّ أَنْتَ، أَسْتَغْفِرُكَ وَأَتُوبُ إِلَيْكَ

Sübhâneke Allahümme ve bihamdik, eşhedü en lâ ilâhe illâ ent, estağfirullahe ve

etûbu ileyk.

--OoO--


Kar©glan

Başağaçlı Raşit Tunca

Schrems, 11 Kasım 2016 Vaazi Cuma Vaazi

Original Kar © glan