02-05-2019, 01:52 AM
iNNALLAHE MAASSABIRIYN
22.08.2012 çarşamba
Euzubillahiminesseytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim
veteva savbil hakki veteva savbissabr.
sadakallahul aziym Asr suresinden ayet.
Allahümme salli ala sabiriyn.
leyse lemislihi şeyun fil ardzi vela fissemai vehüvessemiul alim.
Yolculugumuza başliyoruz yolculugumuz.sondan bir önce ile
başliyacak sondan bir önce ne vardir mehdi vardir. ve allahu tealanin
doksandokuz ismi vardir ve sondan bir önceki ismi Er Raşid ismidir yani
mehdi sondan önceki Raşid demekdir. ondan sonra sadece essabir ismi
kalirki. sabirdanda sonra başka birşey kalmaz .Erraşid ismi öyle ise 98.
isimdir yani Erraşid 98 senesinde meydana cikmişdir yani mehdi 98
senesinde göreve atanacak olandir. yani 98 den bu yana 14 sene gecti ve
mehdide 14 yaş yaşlandi. ve mehdiyi göreve hazirlayanlar bir bir dünyayi
terketmekdeler ve Mehdide sabiri bulup onu göreve hazirlamak ile
görevlidir. herkes gidince SABR yalniz kalacak olandir ve yani asr
suresinde buyruludugu gibi vetava savbil hakki yani mehdi hakki tevsiye
edendir ve ondan sonrada vetava savbissabr gelcek yani sabri tavsiye
eden gelcek olandir.Kim derseki mehdi gelmedi daha, küfre girer.
Dünyanin her tarafini mehdi bereketi sardimi sardi nasil derseniz
eskiden analarimiz ayagina carik bulmazken bu gün insanlar evinde on
tane ayakkabi sahibi dün katik bulmaz iken bu gün sütünden peynirinden
tutta balina pekmezine tahinine kadar her eve giriyor fakirin diyenlerde
en azindan ramazan veslesi ile yine evlere paketler ile bu bereket
girmekde. ikinci alamet her şey bol olmasina ragmen yetiremedim
bitirmedim dencek deniyormu deniyor adam zengin amma borcu var kit
kanaat gecinir gibi geciniyor hem zengin hem fakir durumda insanlar yani
kredi karti ile herşey aliyorlar amma borcdan yiyip yetiremedim
bitiremdim diyorlar.ücüncü alamet mehdi 2003 de bio dedi ve israilin
herşeyin icine karişdirdigi domuz ve genine savaş acti ve herkes dogal
olanin bionun farkina vardi ve biodada temiz beslenmenin önemini anladi
ve domuz ve nevisinin pis oldugunu anladi. amma insanlar her ne kadar
domuzu bizzat kaldirmaslarda DMZ yi kaldirdilar.yani DM alman marki Z
zar yani sur yani almanya daki sinirlari kaldirdilar önce berlin duvari
sonra schengen duvari sonra avrupa birligi duvari yani bütün zarlari
kaldirdilar yani DMZ yi kaldirdilar. yani peygamberin hadisinde gecen
zaten hinziri kaldircak diye gecmiyor hangi akilli bu hadise mehdi
hinziri kaldircak diye okumuş yani mehdi 98 de geldi ve 98 den sonra
sinirlar kalkmaya başladi yani işde sonrasinda DM kalkdi ve sonra avrupa
birligi ve sinirlarin kalkmasi.berlinn duvari delinince işde ilk
klonlama oldu yani sur yikildi ve yani z yikildi ve hücre zari delinerek
klonlama ve dölleme cocuk yapildi tüp bebek icad oldu. yine dördüncü
alamet, o söyledikce herkesin bildikleri yalan oldu ve yeni bir bilinc
kazandi insanlik amma insanlar her söyledigine itiraz ettiler ve
etmekdeler cünkü herkesin bildiginin tersini söyler oldu mehdi. O yani
mehdi sünneti seniyeyi ihya edecek bir başka alamet, insanlar her gün
yeni sünnetler ögreniyorlar amma süleymaniyede hoca her gün hadis okuyor
amma onun okudugu hadisle amel eden belki birkac tane amma mehdinin
yazdigi söyledigi sünnetlerle amel eden insan sayisi gün gün artmakda
cünkü ona merdivenin basamaklari gibi sünnwetlerin sirasi ögretilmekde
ve oda insanligin cennete giden merdivenini gün gün insanlarin önüne
koymakda ve her hafta yeni sünnet ile insanlik bir basamak daha
yükselmekde. fakat bazilari bu sünnetlerde tembellik edip geride
kalmakdalar.bir başka mehdi alameti zaman kisalacak mesafeler kisalacak
yani günümüzde zaman üce bölündü 8 saat iş 8 saat uyku ve 8 saat te
insana kaldi yani insana kalan zaman 8 saat yani zaman ücte bir kisaldi
ve yine haftanin cuma ögleden sonra ve cumartesi pazar tatil ve yine
haftanin 3 te biri tatil ,insana birakildi haftanin 3 te ikisi
patronlara ait 3te biri insana ait yani yine 3 te birlik kisalma. insan
işdeki zamanini ancak iş sahibin düzenledigi program dahlinde
kullanabilir yani kendine ait degil.
yine mesafeler kisalcak yine internet ile bütün dünya bir tiklama
kadar yakininda bu mehdi bereketi degilde daha ne amerikadaki bir
eşyayi almak için amerikaya gitmene gerek yok ac interneti bir tikla
yaninda online banking il öde iki yada üc günde amerikadaki
satin aldigin eşya evinde. yani mesafler mehdi bereketine bir
tiklama kadar yakin sen ona degil artik o sana gelmekde. daha kacini
sayalim bu alametler olup duruken daha sizler mehdiyi arayip
bulamiyorsaniz yazik sizlere varin gidin o zaman kumlar sacin
başiniza.mehdinin berketini görmeyen mehdiyi hic hic görüp taniyamaz.
işde sabir mehdi den sonrasidir.
işde tekasür suresinde gecen
esteuzubillah
kella lev tealemune ilmel yakin. leteravunnel cahim.
sadakallahul aziym yani . mehdi her şeyin ic yüzünü ilmen ögretip
duruken daha cahiller gibi körler gibi olmayin cahimler gibi olmayin.
sonra devaminda esetuzubillah
sümme leterevunnahe aynel yakin.
sadakallahul aziym biz aynel yakin sayfamizi actik ve o zamaninin
tamam etmiş olcakki sayfa haklandi ve yeniledik fakat iki yada üc
haftasi kaldi ondan sonra kapanacak yani aynel yakinde bitdi herşeyi
gözünüzlede görüp durusunuz
aynel yakin vaazimizdan sonra herkes mehdiyi gözleri ile görür
oldular amma ona tabi olmakdan kactilar ve bu bereketda onlardan artik
alinmak üzere. ve yine surenin devaminda
eseteuzubillah sümme letüselünne yevme izin aninnaim.
sadakallahul aziym tekasür suresi.
yani sonra onlar senden son günden sormaya başliyacaklar ve
cennetden ve nimetlerden sormaya başliyacaklar. naim cennetmidir
cehennemmidir. yani meallerde sonunda ceheheneme sürüklencek diye meal
ediliyor bu ayeti. oyasaki seele demek sormak demek letüselünne onlar
soracaklar kimden mehdiden neyi sorcaklar yevme izin takip eden günü
sorcaklar yani mehdi her gün ne yapiyor adim adim takip edip onun bir
sonraki izini sorcaklar yani yevme izin yani onu izi, izi takip etcekler
bir sonraki izi hareketi ne olcak diye ve yine sonra aninnaim an
almancada mektubun gidecegi adresin başina yazilir yani öyle arapcadaki
an ebi hureyredeki gibi ebu hureyreden naklolunan manasina deil yani
gelidigi yer degil almancada gidecegi yer için an kelimiiesi kullanilir
işde bu ayetdede ayni maana ile kullanilmiş ve aninnaim demek ile ona
verilen nimetlerin hesabi ve gözetimi yapilcak demekdir bu yani nedemek
olur bu ayet o zaman işde onu insanlik o mehdinin bereketini unutup onun
getirdigi bereketi unutupta bu bolluk icinde ona verilen nimletleri bir
bir sayip sual edip izini gittigi geldigi aldığı verdiği yeri takip
edip onun nimetlerinin hesabini tutmaya kalkicaklar. oyasaki onun
bereketine dünyada herşey bir tiklama kadar yakin oldu. herşey, ne kadar
fakiriz deslerde alincak gibi bol oldu bunlari unutup mehdiden hesap
soranlara yaziklar olsun bu mertlik degil naaaa mertlikdir.
gecersek başka bir meseleye
tarikat yol demekdir ve peygamberimiz bana gelen yollar dörttür
bunlardan ilim kapisi alinin haya kapisi osmanin adalet kapisi ömerin ve
sadakat kapisi ebu bekrin dir buyurmuşlar. yani bir kimse muhammede
ulaşmayi diler ise bu dört kapidan başka kapi aramasin yani ya ali gibi
ilim ile ilmel yakin olarak muhammede ulaşir yahut osman efendimiz gibi
zinnureyn yani iki nur iki nur nerdedir iki gözde yani aynel yakin
olarak muhammede S.A.V ulaşir veya hakkal yakin olarak bizzat olayin
icine dalarak muhammede ulaşir yani buna misal ücüne misal ilmel yakin
kainati alemin haritasi insan bedenine giden yollar bellidir onlardan
birincisi ilmel yakin yani bilerek ögrenerek yakinlaşmak yani insan
bedenine alcagi yiyecek olsun giyecek olsun önce ellerinden gecirir yani
el ile yakinlik. sonra insan iki gözü ile bakarak ögrenir yani cocuk
yemesini icmesini yürümesini yahut bir meslek icra etmeyi hep bakarak
ögrenir yani osman efendimizin yolu ile aynel yakin olarak vücuta dahil
olanlar yani insana gözden girenler ve yine sonra hakkal yakin olan ömer
efendimizin yöntemi ile yani kişi olayin icine dahil olarak yani insan
bir olaya ne ile dahil olur ayaklari ile gider ise o zaman olay
mahalline varir ve dahil olur yani tekasür suresi yevme izin kismi iz
takip ederek yürüyerek ve sonra aninnaim ile yani ebu bekr yöntemi
nimetler ile vucuta dahil olanlar onlar nerden dahil olurlar agizdan.
yani gir cennetime bak ile yani vedhuli cenneti ile.bunun misali yine
biri meyvayi sebzeyi topraga diken digeri onu gözetliyen digeri gidip
gelip onu sulayan ve bir digeri meyvasini koparip yiyen gibidir yani
hepsi birbirini tamamlayandir. ilmen bilmek insani kurtarmaz olayin
sonunu görüp ondan ders almak bir nevi kendine tedbir almak olur ve yine
sonra olay başina gelince bildigini tatbik etmek ömer gibi adalet ister
ve en sonundada sabir ve olayin sonunu beklemek. işde ebu bekrde olayin
sonunu bekleyen.burundan ise koku girer yani nimetlerin kokusunun almak
ise burnun görevidir. yani ebu bekrdende önce müslüman olan hadice yolu
yani kübreviye yolu.
çarşida pazarda kavun karpuz satiliyor amma hicbirisi eski dogal
kokusunu taşimiyor yahut bizim burnumuz kokularini almiyor ey insanlik
aldigin meyvalarin kokusunu aliyormsunuz yani işde bozulmuş meyva ve
sebzeler kokusunu özünü kaybetmniş yani haticesini kaybetmiş insanlik
işde helyum denen madde yani hidrojen 1 numarali elment amma ona ilk
tabi olan element helyum gazi yani gaz ve koku yani insan kokulari
helyum sayesinde alir ve helyum dünyada azaldi helyum tek başina olmaz
yani helyum hidrojen ile birlikte olunca koku alinir yani güneş işigi
helyumun üzerine dogunca o zaman meyvanin sebzenin kavunun karpuzun
pirsanin dometisin kokusu oluşur yani sebze ve meyvalar fotosentez ile
birlikte helyumda almalidirki güzel güzel koksunlar amma işde onun
hidrojeni ve helyumu almasinida ancak güneş saglar yani işik saglar amma
seralarda üstü kapali güneş işgi bu dogal direk güneş işigi ile temasi
saglamaz ve işde serada cuvallarinan biber dometes olur amma işde bizim
başagacda köyün üstünden cay akardi ve bu cayin heman altina köylü
göveri bahceeri yapmiş idi ve o göveri bahcesine dikilen biber fidanlari
bile türüm türüm kokardiki insan daha yemeden domatisin kokusuyla
doyardi ve yine pirasa türüm türüm kokarda bir dilim ekmek iki yaprak
pirsa bir dilim peynir o göveride insana etden baldan tatli gelirdi.
amma köyün üstündeki cayin en yukarisinda başina baraj yaptilar ve suyun
önünü gerdiler ve herkesin göveri bahcesini istimlak ettiler ve böylece
başagacin kokusu göveri bahcelerinin kokusu gittigi gibi artik dünyanin
sebze ve meyvalrinin kokusuda kalmadi kirkda bir tanesi dogal yolla
yetişiyor biz bio dedik amma maalesef biraz gec kaldik ki gercek bio
kalmadi gercek bio denen yiyecekler türüm türüm kokar köyün bir ucunda
pişen et ciger köyün diger ucunda alinirmiş. hz ebubekr kalp zikri
cekermiş ve kalpten allah allah diye diye kalbi kebab olmuş ve pişmiş
ciger kokusu gibi koku salmaya başlamiş ashabi kiram ebu bekrin evinin
yanindan gecerlerken bu kokuyu alir olmuşlar ve bir gün gidip
peygamberimize şikayet etmişler ve demişler ki ebu bekr evinde ciger
yiyorda bize vermiyor diye şikayet etmişler peygamberimiz ebu bekri
cagirip ondan sormuş bunun üzerine ebu bekr ya rasulallah benim evimde
pişmiş ciger yenmiyor ben zikir cektikce kalbim cigerlerim kebab olmuş
gibi tütüyor bu koku kalbimle kendi cigerimin kokusu vallahi demiş. yani
işde eren kimsenin kalbi de cigeride böyle türüm türüm kokar eger
cibilliyati koyun ise o kimsenin cibilliyati olan koyun kurban edilince
pişince kokusu bir mahalleyi kaplar gider. oysaki şmdi et pişmeyen ev
yok amma öyle et kokusu daha iki adim öteden duyulmuyor mutfakda pişen
etin kokusu daha oturma odasina ulaşmiyor yani ahir zamanda ermiş
kimseler az güneşden ve yani hidrojen ve helyumdan nasibini alanlar az
yani muhammed ve onun soyu hatice soyundan nasibini alanlar azkine işde
muhammedden nasibi az olanlar. haticeyi kübrayi bilmiyenler işde türüm
türüm kokmasini bilmiyorlar ,işde kübreviye tarikati yani hatice yolu
ana kokusunu almak demek işde anasi karpuz olanin hadiceyi bulup bilmesi
demek anasinin kokusu karpuzun kokusunu almasi demek anasinin kokusunu
alan ana koku yani kendi öz kokusunu bulur. kokusunu bulan nefsini özünü
bulur ana nedir ana özdür hadice bütün insanligin annesidir .ve ana
kokusu yani işde helyum koku partiküllerini yayan ve onlari muhafaza
eden gaz. işde anasiz dölleme cocuklar gdo lu meyvalar sebzeler ana
bilmeyen ana kokusunu bilmeyen ahmaklar ve işde her gün cuvallalrinan
torbalrinab evine getirdigin meyvalar sebzeler var amma onlar ana kokusu
nedir bilmeyenler. yani hem anne kokusu hemde bir kokunun ilk asli olan
ana kokusunu bilmiyenler. artik misir şurubuna baldaki esansi katip bal
diye satiyorlar. yani anasi yok amma sahte anneler ve sahte cocuklar
insan yedigindendir işde böyle özü ve kokusu olmayan meyva sebze etleri
yiyen insalikda muhammed ve iman kokusunu alamiyor ve imanin kokusunu
tadini almayan işde ilmen biliyorlar muhammed varmiş adem varmiş ibrahim
varmiş amma onlarin kokusnu almadigindan ibrahim demek ne demek
muhammed demek ne demek anlamiyorlar sadece ilmen biliyorlar işde mehdi
sizleri hakkal yakin olarak muhammede ulaştirmaya calişiyorki işde
muhammede giden dört kapi bir pencere yani ali osman ömer ebu bekr ve
hadice yolu bu yoldan başka yol aramayin.
işde insan ya ali gibi herşeyin ic yüzünü ögrenerek ilmel yakin
ile erer yahut osman gibi haya ve edep ile gözünü harama sakinarak hep
hayirlara bakarak göre göre seyri suluk edip muhammede erer ve yine ömer
gibi adalet ile hükmedip ogluda olsa karisida olsa adalatten gecmiyerek
hakkin kesdigin parmak acimaz diyen yani ismail gibi allah öyle
emrettiyse boynum kildan ince diyen riza makamina erer veyahut ebubekr
sadakati ile yani işde bir kapinin köpegi sahibi yalniş bile yapsa onu
teyid edip sahibini korumak için düşmana karşi sahibini teyid eder ve
ebu bekr gibi sahibinden mucizeler kerametler meydana cikarsa, olmaz
işler bile oluyrsa o kitmirin diyecegi o söylediyse dogru söylemişdir
demekdir. işde mehdinin askeri olcaklar mehdinin kitmirleridir ve kitmir
sahibini teyid eder her nekadar hocalara hacilara mehdinin söyledikleri
ters düşsede kitmire düşen mehdi askerine düşen o söylediyse dogrudur
demek. her kim böyle deyip ona itimad edemiyorsa ondan mehdi askeri ve
kitmir olmaz yani kitmir sadik asker muhammedin kitmiri tekdi amma
mehdinin 312 tane kitmiri olcakdir ve her kim mehdinin sadik dostu olmak
ister ise önce haveriler gibi kim allahin yardimcilari deyince biziz
dieynler gibi mehdi kim benim dostlarim diyince biziz senin
yardimcilarin dostlarin kitmirlerin sadik dostlartin diyebilenlerdir.
her kim asli unutup aslin yerine oturmaya kaklkarsa ahir zamanda mehdi
bereketi dünyamizi sarmiş iken onu inkar edip birde mehdinin postuna
oturmaya kalkarsa onlar rezil ve rüsvay edilcek olanlardir. hemen rezil
olmaslarda kiyamet yakindir eninde sonunda rezil ve rüsvay olcak
olanlardir.
işde vaazin temasi sabra gelince
Muhakkakki allah sabredenler ile beraberdir.Bir ay sabrettik oruc
ile sabretmesini ögrendik ve bayrama ulaşdik sayili günler tükendi ve
ramazan gitdi ve hedefde artik şevval oruucu ve ondanda sonra
zilhiccenin on günü kaliyor yani bir sonraki ibadeti gözetir isek işde
bu haftaki sünnetimiz Ramazandan sonra şevaldan kim alti gün oruc tutar
ise seneyi oruclu gecirmiş gibidir buyurmuş rasulullah efendimiz
hazretleri.Rabbim bu sünnete ittibamizi ve ittibanizi artirsin inşallah.
ne büyük nimet insan seneyi oruclu gecirmek istese bu ahir zaman
ümmetine zor gelir nefisler yemez amma işde mehdi ve ahir zaman ve
muhammed ümmetine ikram, bir sene oruc tutmak yerine şevvalden alti gün
oruc tut ve seneyi oruclu gecirmiş sevabina nail ol. yani devir mehdi
devri bu devirde her kes bu sünnete ittiba etmelidir neden cünkü işde
almanyadan oyuncak almak için illa alamnyaya gitmek gerekmedigi,
internet ile bir dakkada almanyaya gidip almanyadaki mali yanina
getirtmek ne kadar kolay ve yakin ise şevvalden alti gün oruc tutmakda
bir sene tutmak ile aynidir . işde nasil almanyaya gidip alan adam
zamandan kaybeder birde bilet parasi verir. işde internetten alanin
ayagina geldigi gibi işde şevvaldan alti günde böyle kolaylikdir.Rabbim
tutanlara ve tutacaklara rahmet etsin inşallah.
işde kokuda daha nimeti yemeden insanlari doyurur ve o meyvanin
özüne vakif ederdi işsde kabede muaviye bin sufyan zamanin dan bu yana
tütsülenip kokulanirki kabeye gidenler kabe kokusunu alirlar yani ana
kokuya vakif olurlar mescidi haramin kokusu işde hadicetil kübranin
kokusudur.ana kokuusu insanligin annesinin kokusu .kabi kavseyn muhammed
halkolamdan taa kirk güneş yili önce haklolandir. yani melekler
muhammed halkolmadan kabi gaveseyne dogur dönüyorlardi yani hatice
annemiz muhammed mustafadan kirk yaş büyükdür ana kabe kabi kavseyn işde
kabenin de özüdür kokusudur.Kabenin kokusunu almak demek anasinin
kokusunu almak demekdir.
Rabbim inanlari kabenin ve özünün kokusunu almayi nasip ve
müyesser kilsin ve inananlari anasina ve kabeye hasret koymasin
inşallah.
Hz osman efendimiz beşinci müslüman olandir.insan dünyaya gelince
ilk önce nefes alir ilk canlilik emmaresi nefesdir yani işde burun ilk
göreve girendir sonra kicina bir şaplak vurarlar ve cild hizmete girer
bunun üzerine akil hizmete girer ve düşünür ve sonra aglar ve dil
hizmete girer ve sonra gözlerini acar ve bakar ve annesini arar ve
gözler hizmete girer hayvanlar ilk gördügünü annesi sanirlar. işde göz
gördü gönül sevdi olur ve sonra nnesinin sesini duyar kulak hizmete
girer yani altinci müslüman olan ve kirkinci müslüman olan hz ömer yani
vucutta yediklerinin gramini neresi hesap ederde tartip adalet ile 5gr
cigere 3gr böbrege temsili misal böbrege su cigere şeker gitcek diye
hesap edip tartan yer. eger ömer böyle adalet ile hükmetmese ve cigere
fazla su yollasa kan su olur ve vücut sogur yine böbrege yag yerine
şeker yollasa yine idrar kan olur ve hakeza hakeza yani işde vuctta bir
yer vardirki ne nereye gitcek hesap edip tartar ve yerine gerekli
miktarca yollanmasini saglar ve ihtiyaci olani akla haber verip akilda
tefekkür edip benim canim ayva cekdi der ayva alir yer yahut canim
cikolata cekdi der cikolata tatli yer yani işde . dünyada da adaletli
insanlar cogaladikca yani ömerler cogaldikca işde taksim kolay olur ve
ne arakanda insanlara zulmedilir ne amerikada yemekler cöpe atilir. işde
afyonlular karinci barsakcidir yani karin ve işekmbe yerler
barsaklardan bumbar yaparlar bazilarida kokarec yapiyorlar diyorlaki
sofiler karin yenmez caiz degil halbuki işde sigir işkembesinde kirk kat
diye bir yer vardir yani işde taşşakli erkek cesaretli erkek dögüşken
boga hz ömer ve sigir ve dananin kirk kat işkembesi işde kirk kat
işkembesi emeyen tatmayan bilmeyen ömer nedir adalet nedir bilmez
yakinlinlari eşi ve dostundan ömer olmaz ve ona ömerin sesi uzakdan
gelir fakat kirk kat işkembesi yiyenlerin yakinlarinda ömer olur ve
ailesinden yakinindan birileri terazi burcu olur yani ömer burcu
taşşakli dana burcu. işde gelelim bu haftaki ikinci sünnetimize cünkü
iki haftadiur sünnet ögretmedik ve ikinci sünnetimiz cocuk dogduktan
yedi gün sonra saclari traş edilir ve tartilir ve saclarin grami kadar
altin veya gümüş sadaka olarak dagitilir. ve bu sünnete itiba edildikce
dünyada ömer ve adalet sürecek ve hz ömer gibi müslüman ve adaletli
hakimler ve ve savcilar ve yöneticiler buluncakdir ve yine kilici kinina
sigmayan cesur müminler buluncakdir ve
allah israfi sevmez sigirin karnini işkembesini ve barsaklarinida
temizleyip yiyelim ki bilhassa kirkkat yerini yiyelimki ömer nedir
kirkinci müslüman kimdir bilelim bir sofi arkadaşim vardi diyorduki
karina burun agiz kivirip karin yenmez bilhassa kirkkat yeri yenmez
diyordu kulaklarin cinlasin sülüman sofi senin dediginin tam tersini
söylüyyoruz bilhassa kirk kat yerini yiyin diyoz bizde. bu kirk kat yer
sadece sigirlarda vardir başka canlida olmaz bu kirk kat yeri . eşşek ne
anlar hoşafdan suyunun icer üzümü sirittirevirir. sen ne anlarsin
işkembeden sigirin yedigi ne ki pis olsun yedigi ot saman otun samanin
neresini pis diye atfediyon (BibBiiiiiib Kafa) . arinin sictigida bal oluyor amma
kaşik kaşik yersin amma sana sigirnkini ye demiyoz amma hic olmazsa
işkembesini israf etme.
Eşhedü enla ilahe illallah ve eşhedü enne muhammedn abdühü ve rasulühü.
Rabbim muhammed mustafaya onun tahir zevcelerine ve tahir
cocuklarina ve sadik dostlarina ve ashabina binleerce salat selam
eylesin ve muhammedin ve kainatin son askeri mehdiye ve onun sadik
dostlarina binlerce selat selam eylesin.Rabbim mehdi ve askerlerine
sabir ihsan eylesin . nuh gibi bikip neccini demeden yunus gibi bikip
inni küntü minezzalimiyn demeden yüce sabri ile bu necat ümmetinin
kurulmasini ve toplanmasini sabir ile takip edip işin sonucunu sabir ile
müşahede etmeyi nasip ve müyesser kilsin.
El fatiha maassalavat.
Başağaçlı Raşit Tunca
Kar©glan
Başağaçlı Raşit Tunca
______________________
Schrems, 30 Aralık 2018 Salı Son Düzeltleme Yapıldı
Original Kar©glan
_______________________________________